|
|
|
|---|---|
|
Var å tittade på en 750 ial -89 idag... har aldrig hört en tolva tidigare. Vilket underbart ljud när den drar runt på startmotorn. Givetvis även när den startat. Helt underbar bil att köra. Stor "risk" att det blir affär i helgen. 23000 mil, ca. 20000:- Den dag jag går till sängs utan att jag lärt mig något nytt, är en förspilld dag i mitt liv. | |
|
Ohh ja :) 20k låter ganska billigt, inga skavanker upptäckta? |
|
|
Rostig v-framskärm + dåliga sommardäck Den dag jag går till sängs utan att jag lärt mig något nytt, är en förspilld dag i mitt liv. |
|
| efter att ha ägt massa bmw, blev jag faktiskt besviken första gången jag skulle köra en 750!! när jag vred på starten lät det precis som det inte fanns nåt komp! dom låter uniefär som en symaskin när man startar dom. jag vill att man skall höra motorn när man kör,det gör man ju tyvärr inte med original avgas iallafall! | |
| symaskin när man startar? jag har orginal system och kan verkligen inte hålla med om det :p | |
|
Blev också kär första gången jag hörde en 750i starta! sedan har de bara rullat på =) BMW CS #5139 |
|
| jag tänker mer på ljudet du hör innifrån kupen! | |
|
Ljudet när startmotorn drar runt är helt underbart i min mening :) Jag har ej original avgassystem (annan slutburk) och ljudet är mumma :P Har inte hört hur det låter original tyvärr, men jag har hört en original 850 utifrån, och jag måste säga att jag blev lite besviken :( |
|
|
Samma här, blev störtkär första gången jag hörde startmotorn på en 750 dra igång! Mmmm!! The Seven Series...Cause I ride with pride! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.