|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag låter bilderna tala...saknar ord :) Länk Länk Länk Länk Länk UNIKT! | |
|
E30 om man kollar taklinjerna |
|
|
Lätt att se att den är en E30. Ganska häftig =) Mvh Jojje |
|
|
Nästan det fulaste jag sett iaf....Skulle inte ta den gratis ens :) Men E30 grund verkar ju det vara som sagt.. Mvh Janne. |
|
| Gillar hur de har bakat in E60 lysena, arqray-style läppen, e46 fronten. Måste ha varit ett jäkla jobb :) | |
| Ja, oavsett om man tycker att det är snyggt eller inte så måste man ge killen credit för hans entusiasm. Undrar hur många timmar han har lagt ner på den "föryngringsprocessen" *s* Ett bra hantverk är det också ! | |
|
Bara i polen.. [Bilen] Länk |
|
|
Ja...Visst har grabben verkligen försökt ;) Men att så mycket jobb går så mycket åt "h-vete" är ändå sorgligt att se. Han är säkert en duktig "mek kille" inte tal om något annat,men när jag såg denna vagn så förstår jag hur mycket jobb som många håller på med "helt i onödan" :))) Sedan så förstår man också hur enbart en design på en bil är så oerhört viktigt idag... Förr i tiden dock räckte det ju nästan att bilen var bra och höll "någorlunda" :) Mvh Janne. |
|
|
Hiskelig, men väldigt duktigt gjort! (Hmm hiskelig kanske är dialekt, det betyder hemsk...) |
|
|
Sneglade som hastigast framifrån på polskreggad E39 på jobbet för ett tag sedan, insåg snabbt att restan av bilen var en E34 =). Alltså en E34 med E39-front. Han hade väl hittat fronten i någon sommarstuga uppe i Norge antagligen... =) MVH Christofer |
|
| hahaha, ja den var sannerligen unik | |
|
Ja men det är ju "M3-Tuning"-paketet som fanns som extrautrusting till E30... Kommer ni inte ihåg...? =) M3:an avställd 20051028, 77871 km - Länk |
|
|
Sjukt att använda så många timmar på att bygga om en bil när man har så dålig smak! BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
| det går aldrig att bygga ihop nya moderna(rundade) delar med en gammal(kantig)kaross, man får ingen harmoni i det hela, men säkert bra gjort. | |
| Det är bättre att ha än att önska sig. | |
Paap Reeder |
... tyvärr så avslöjar sidolinjerna över fönstren främst vid B och C- stolpen att det inte är äkta vara. Ser fult ut till den bilen med dessa "original"-linjer över dörrsidorna. MVH /// Paap R |
|
Dumhet i kombination med energi, en farlig kombination. |
|
| Mixtus: Asgarv :)) Den skall jag komma ihåg! | |
Hans Andersson |
Fan vaful syns att det är en E30 = tjejbil ; ) hea |
|
Jag tycker lite synd om ägaren. Så mycket arbetstid, pengar och troligen skicklighet kombinerat med ett så begränsat omdöme. Mvh Mikael |
|
| hehehe...inte snyggt men visst liknar den gamla ford mondeo bakifrån | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.