|
|
|
|---|---|
|
Tjenare !! Har beställt desssa fälgar och undrar vad ni tror om dem ?? har man gjort bort sig ?? ska sitta på min Silverfärgade M3:a Cupe Länk Har beställt 19x9,5 bak ET 40 och 19x8,5 Fram ET 39 vad tror ni som sagt ?? // WoX Hellre en kråka i näsan än en SKATA i sängen !!! | |
| Det blir grymt de! =) | |
|
Det blir nog riktigt snyggt tror jag. Skicka upp en bild när de är på¨plats vet ja! //Jonas "Det finns två bra bilar - En ny BMW och en begagnad BMW" |
|
| Japp, kommer nog att bli läckert. Inte speciellt vanliga på en M3:a heller. | |
|
Nee just att det inte är alla som har sånna gör ju att det kan bli lite roligare =) får vänta 10 dagar nu innan de kommer =) Bilder komemr det låvar jag WoX Hellre en kråka i näsan än en SKATA i sängen !!! |
|
|
Tror tyvärr inte att det passar särskilt bra ihop. ///BMW - Was sonst! |
|
|
Lite M6 fälg över den va? Rätt clean sånt gillar jag! Jag själv tycker att icke delad fälg är snyggast eller helt svart och bara en kromd kant. Dock ett osäkert kort, kan likväl bli klockren. Det är ju du som ska trivas med fälgen:) Tänk vad bilar har en förmåga att få kosta pengar hehehehe:) Asken |
|
|
JohanE vilken tur att det inte vad du som köpte dem då .. he he =) Hellre en kråka i näsan än en SKATA i sängen !!! |
|
|
Själv tycker jag de liknar American Racing torque thrust II.. :D Tycker nog att BBS Lemans är snyggast på en E36, men det är ju din bil och du bestämmer.. :) // Erik |
|
|
Oups... tittade visst på fel sida, sorry... såg dina fälgar nu... kan bil läckert, särskilt med svart och polerad aluminium ihop :) // Erik |
|
| ruskigt snygga, kommer sitt som en smäck :) | |
| Dom kommer nog bli bra på din bil. | |
|
Ja jag längtar tills dom kommer hem ;) WoX Hellre en kråka i näsan än en SKATA i sängen !!! |
|
pg_ice |
ok nu är det min tur :) vad tror ni om Ace Hero 18" pulverlackade fälgar till en 325a (E36) kan det vara nåt? personligen tycker jag dom ser helt brutala ut men frågan är hur mattsvart färg passar på BMW? ser det billigt ut eller bara grymt? färgen på 325an är Vulcan Grå. bild på fälgarna: Länk |
|
Hej. De blir nog snygga. Förresten, de svarta M3 fälgarna du har på bilen idag, är det 8,5" runtom? /Edvard BMW CS #4503 Min dagbok: Länk |
|
|
8,5 bak och 8 fram // WoX Hellre en kråka i näsan än en SKATA i sängen !!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.