|
|
|
|---|---|
| har en 740 97a sitter redan mk3 osv men det jag undrar är om det ser smaklöst och fel ut om man stoppar i en 16:9 skärm??? tycker själv att det ser lite "meckat ut" med tanke på att det inte fanns förens typ 00 osv! vad tycker ni??? och vad f.....n tänkte dom på när dom tillverkade ramen runt 16:9an hmmm dom kunde ju kostat på sej den i trä till 7an!!!!!!! | |
|
Jag tycker personligen att den gamla skärmen ser mkt snyggare ut och passar in mkt bättre i bilens panel.. 16:9:n ser lite "inklämd" ut, samt att den saknar träram är inte alls snyggt! men funktionen lär väl vara bättre förstås... nja inget jag hade tagit mig för faktiskt. BMW CS #5139 |
|
| Jag har sett bilder på en eftermarknads trä-ram till 16:9 navi för både E39 och E38. Finns någonstans inne i forum soppan. Sök och du kanske finner något. Annars så är orginal billigast (gratis), och därför även bäst. ;) | |
| Jag hade tveklöst valt 16:9 monitorn , den lilla ser ju stenålders ut. Samt att det går mkt lättare att se vägar m.m på 16:9 monitorn. | |
|
Utan tvekan 16:9 skärmen även om jag instämmer i att det ser trist ut med plastramen. M.J. |
|
| hmmm har sökt som en galning för att hitta en trä ram til 16:9 skärmen för e38 utan resultat!!! nån som vet...tacksam för svar | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.