|
|
|
|---|---|
|
Så var CSL fälgarna beställda, äntligen! Nu är det bara att vänta på våren. Kommer sitta som en smäck på bilen. [URL=Länk | |
|
Länken funkade visst inte...nu då. Länk |
|
| Oj,oj,oj dem var fina,grattis | |
|
Dopamin, snygga fälgar! Jag funderar själv på att köpa ett par CSL eller Clubsportfälgar. Var beställde du dina? Har du tips på nåt annat bra ställe att köpa fälgar på? |
|
|
dopamin: från modbargains eller? Körde du med Har själv beställt där och " eller 19"?" väntar på mina CSL reps därifrån.. =) Så snart få våren ta o visa sig =) // M.v.h. Daniel |
|
|
rörigt det jag skrev, vete fan hur d blev så.. undrade om du köpt 18" eller 19".. jag har beställt 18" till min. // M.v.h. Daniel |
|
| snyggt! glöm inte att visa oss bilder på bilen sen!!! | |
| Grattis till ett bra val, vad beställde du för storlek och var beställde du dom ifrån? | |
|
Helt rätt... modbargains.com. Fick kontakt med nån Mike där som varit super med alla mina frågor. Snabba mailsvar. Det är "bara" 18 tummare, men tycker designen gör att dom ser större ut. Hittade några replikor i Sverige också, men dom var 8" breda runt om. Dessa är 9,5" i bak och 8,5" i fram. Blir liksom lite fetare då. 255:or bak och vanliga 225 skall på. Bridgestone Potenza. Dom skall skeppas om ca 2 veckor. Undrar hur posten hanterar detta "paket". Måste ju bli brontostort med 4 fälgar. Bilder kommer naturligtvis! |
|
|
dopamin: Får man fråga vad det kostade inkl frakt? mvh |
|
|
dopamin: mina skeppas oxå om 2 veckor ;) // M.v.h. Daniel |
|
|
Klart man får. Totalt med frakt = 1047 $. Tycker personligen det inte är så farligt. Sen tillkommer ju däck förståss, men dom skulle ändå bytas. Vad gäller tillgängligheten så verkar det inte vara lagervara utan kommer i omgångar. Nästa leverans var om 2 veckor och den var snart fulltecknad. Ifall nån är intresserad att beställa... |
|
|
dopamin: längtar man eller? =) // M.v.h. Daniel |
|
Mattias_johan |
En riktig gammal tråd den här men jag använder den. Ni som handlat av modbaragains.com och köpt typ fälgar Har ni fått betala tull? |
| Riktigt läckra fälgar! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.