|
|
|
|---|---|
|
I E90 katalogen finns en interiörbild på en bil som har standard klimatanläggning och vad jag kan se, standardratt utan multifunktion. Här framkommer verkligen den teknokrati, minimalism och estetik som modellen, enligt min nybörjarmening bör utstråla. Jag ställer frågan om inte standardupplägget är snyggare då det är första gången jag skall beställa en BMW E90. Är jag ute och cyklar när jag menar att multiratten och klimaautomatiken försämrar det estetiska intrycket. Hälsningar Sebastian | |
|
Jag tycker att multiratten ser mer solid och passar bättre än den vanliga. Vad det gäller Klimaautomatiken så vill jag inte vara utan även om det skulle se sämre ut :-) Vilket jag inte tycker att det gör. Däremot "kepsen" man får om man beställer Navi är otroligt missprydande. |
|
Buspelle |
Tycker att sportratten är absolut snyggast och ännu snyggare och skönare att hålla i är M-sportratten. Tycker också att det minimalistiska formspråket kommer till uttryck oavsett modellvarianter i inredningen. Vad som möjligen stör är interiörlister i trä som jag personligen inte alls tycker passar in i bilen. |
|
Copello: du har säkert en poäng men bilen är ju trots till för att användas och då är multiratt och klimaautomatik självklara val på min lista. ___ //Ulf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.