|
|
|
|---|---|
|
Hej! Vilken Et passar en E46 320? Finns en uppsättning med ET35 Fram och ET 20 bak, vilka bmw passar de på??? BMW for the man inside you! | |
|
Du bör ha ett ET på 42-47 lite beroende på hur bred fälgen är. De fälgar du hittat passar möjligtvis på M3 E46 som har olika ET fram och bak. ___ //Ulf |
|
|
VAr i kontakt med ocl brorsson och han sa att ET25 passar med 19 tummare och 10 tum bred!! BMW for the man inside you! |
|
|
Det är ju riktigt att ju bredare fälg man har desto lägre ET-värde bör man ha men jag kan inte svara på om fälgen du nämner passar. ___ //Ulf |
|
|
Tack ändå! :) BMW for the man inside you! |
|
ET20 |
Benn: 10 X 19 ET25 passar E46 M3. Jag har själv 9,5 X 19 ET45 bak på min E46 330, lägre ET gör att hjulet tar i skärmkanten! Mvh. 330 Ci cab -02 ///M |
|
När vi ändå är på ET snack, jag har (225/40) 8x18 SMC med ET35 (enligt deras hemsida) jag undrar hur det kan påverka köregenskaperna. Jag tycker min bil spårar orehört mycket. Kan det vara p.g.a. det? Annan fråga, för det platts 255/35-18 på samma fälg 8x18 ?? |
|
|
BMW själva använder minst 8,5" till 255/35-18. Det går säkert att montera däcket men med risk att det kan se lite "bulligt" ut ___ //Ulf |
|
| men det går fysiskt sätt att använda utan dåliga vägengenskaper? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.