|
|
|
|---|---|
|
Har fått mycket hjälp från Pulare & Olja med kopplingar av backkamera mm.... Nu har jag en annan fråga finns det någon telefondämpnings ansutning som jag kan koppla till min handsfree eller måste jag sänka volymen på egen hand när det ringer!!!???.... Har funnit en bra backkamera rätt dyr men vattentät med bra upplösning & i rätt format så nu blir det nog kul att se vad hästarna gör trailern 110 knyck mvh Schnitzer | |
|
Länk Adress till bluetooth kit för E39 Länk Till kameran jag beställde för 517:- |
|
|
Hejsan jag kollade på samma backkamera som du men jag har bara en liten fråga kommer backkameran att funka i 110 knyck är det inte som med tv att den slutar när man kommer upp i en viss hastighet/ vart har du tänkt att montera kameran jag själv funderar att ta ur låscylindern på min. Mvh Patrik |
|
|
Tänkte prova i plastbiten under stötfångaren på mitt M-paket. vill du ha kameran att funka i 110km så måste du koppla den på den externa monitorutgången och en extra monitor eller får du pröjsa för att låsa upp fartspärren. /Pulare |
|
| Telemute:Pin4 i radiomodulens 17poliga kontakt | |
|
Vad har den med fartspärren att göra. /Pulare |
|
| pulare: toller frågade efter telemute i sitt första inlägg. | |
|
Sorry missade det /Pulare |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.