|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Står i funderingar på att köpa en uppsättning 18tums fälgar och däck till min E46:a till sommaren. Undrar vilken fälg som du tycker är snyggast till just E46 titansilver? //Jonas "Det finns två bra bilar - En ny BMW och en begagnad BMW" | |
|
Smaksak. Du kommer nog få lika många svar som det finns fälgar =) // M.v.h. Daniel |
|
| Breyton magic! Klockren. | |
|
Hej igen! vidarutvecklar då min fråga. Snyggaste däck + fälgar på e46 för ca 10000:- urvalet torde vara mindre? "Det finns två bra bilar - En ny BMW och en begagnad BMW" |
|
|
18" med däck för 10k? Då är det nog blocket som gäller. :-) Mina favoriter är BMW M135, Breyton Magic, Rondell 0081 eller Mille Miglia F20. |
|
|
Länk Länk www.stylabilen.se |
|
|
Hejsan! Tack Pro för länkarna. Det svåra blir att välja och vara säker på att det passar på min bil. Har hört om ET mått? "Det finns två bra bilar - En ny BMW och en begagnad BMW" |
|
|
Båda upsättningarna som Razvan länkar till ska passa din bil. Tyckte det var ett bra pris på M3-fälgarna. Original är aldrig fel ;) Dock nämner han inte skicket på däcken...Lite trist att behöva handla 4 st däck det första man gör... ___ //Ulf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.