|
|
|
|---|---|
|
Haha, jag ska inte fråga om det.. Tänkte bara säga att jag eftermonterat Check Control i min E36 -93 med ALLA funktioner, tail light, low beam, whase fluid, etc etc. Mekade även in 18 knappars OBC, allt funkar utom CODE, har inte EWS på min och ska inte skaffa det heller.. har lite smärre problem med broms kretsen bara (NEJ!!! Inte bromskontakten, är lite mer high tech än så, precis allt är i sin ordning med ger error ändå, ska ta och prata med ngn extrem BMW EL nisse om jag så ska ringa till tysklad :P ) Men iallafall, efter en massa koppar kaffe, ca 30 meter kabel och tålamod äre lugna puckar att eftermontera check control. Jag orkar inte köpa nya bakljus, moddade org istället som satt på min, man måste klippa av jord skenan till 1 pos jus och löda på en kabel, samt göra om lite med bromsljusen, jag har skrivit hur allt är med den saken. Dock lättast att köpa CC ljus. Anyway, guiden på eftermonta CC är ca 3-4 A4 sidor om någon är seriöst fundersam på att göra det. Vlile bara sätta PUNKT på det här j-velskapet om att det inte går & bla bla bla.. va inte spec svårt tycker jag. Mest pyssligt. Kram | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.