|
|
|
|---|---|
| Tänkte höra om nån kan rekommendera en billig verkstad för enklare jobb i Helsingborg med omnejd. T ex oljeservice och liknande. Jarls är visserligen duktiga, men priser i överkant vad gäller såna saker, så alla tips mottages med tacksamhet! | |
|
Varför inte byta olja själv? Då kommer du billigast undan. Tar inte långt tid o du kanske kan lägga lite extra kronor på finare olja? // M.v.h. Daniel |
|
| Springer lätt iväg när man ska göra det själv, olja + filter ca 1000kr, hyra av GDS-hall o såvidare. | |
|
Olja: 500-700:- Filter: 100: GDS hyra: max 100:- Högst 900:- Tveksamt om du kommer undan billigare än det. /Johan Tryggvesson -Die Entwicklung stoppte bei 30- |
|
|
johns: Jag brukar lämna mina bilar på rekond hos ett företag som heter Autolook som ligger på Mörsareg. 9 (Berga). Han sysslar även mer reperationer av bilar. Jag har inte lämnat någon av mina egna bilar för rep hos honom då jag anlitar Paulssons bil men när jag lånade min kompis 325Ci -93 och kopplingen rasade så bytte han den åt mig. Han har utländskt ursprung men är mycket trevlig och jag är helnöjd med allt han gjort för mig hittils. Tror även han utför arbete åt Citroën när deras verkstad är fullbelagd eller så var det något annat franskt eller japanskt märke. Kommer inte riktigt ihåg... När det gäller priser så är han väldigt human och det brukar gå att diskutera lite. Lycka till /Daniel |
|
|
Biltema har även ypperlig syntetolja till fina priser. Min svarta: Länk Min blå: Länk |
|
| Tackar för tipsen och synpunkterna. Är inget akut som ska göras, men kan vara bra att ha några alternativ om man inte vill/kan göra saker själv. | |
|
Berga Autoservice är väldigt kompetenta till bra priser. Lämnar alla firmabilar där.. Mvh Björn Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.