|
|
|
|---|---|
|
Hej alla visa män och kvinnor. Jag har till min bestörtning märkt att det inte kommer någon värme från ventilationen på höger sida. Jag har en 525 e34 -92. Antar att det har med någon typ av termostat att göra. Är det någon som är bekant med problemet? Jag skulle bli oändligt glag om jag fick någon typ av svar på detta. (Vintern är ju inte direkt slut ännu). | |
|
Nu vet jag inte hur värmesystemet fungerar på E34:orna, men jag hade ett liknande fel på min Citroën XM tidigare i vinter. Hur jag än vred på värmereglaget för förarsidan så kom det bara kall luft, på passagerarsidan däremot var det varmt och behagligt. Felet berodde på att fästet som värmereglaget sitter fast med på en axel hade spruckit och därmed vreds inte själva axeln om. Kanske kan vara något liknande? En annan tänkbar orsak kan vara att något spjäll trilskas. /Masten Varför äta Omega-3 när man kan köra Zäta-3? |
|
|
Sök på Länk "värmeventil*" och du har läsning i timmar. Samma anläggning sitter på E32. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.