|
|
|
|---|---|
|
Hej! vad sägs om lambo doors till e36 coupe. Har tänkt skaffa men vet ej om det kommer att hålla Snyggt kommer det vara. Men vad tål den Jonas M-power | |
|
Låt bli detta!!! Usch o fy..... /// Min BilBlogg & Slippa-bli-blåst-guiden: Länk |
|
| klart den tål...skicka bild till mig sen bara, vill oxå | |
|
Glöm inte lexusbakljusen, stabilisatorn, scoop i huven, neon, 4,5" utblås, kromfälgar och ett en snöplogsfront! :) Skämt å sido så är nog din 1000x snyggar som den är, behåll mer eller mindre orginal, eller m3 stuk och fina fälgar, mer behövs inte för att göra en e36:a vacker! |
|
|
min är helt orginal bara strålkastare byta fram Jonas M-power |
|
|
Nja... Visst är lambo dörrar "coolt", men det är lite 18-års varning på dom tycker jag personligen. De passar mer (om man nu kan säga det) på en japansk "upphottad till max" bil än på en stilren BMW. Men smaken är som baken. Tycker du att det är snyggt så fixa! //amullo Varför åka snål fulbil när man kan åka snål finbil? |
|
| NEJ NEJ NEJ Låt bli!!!!! | |
|
Tycker det nog passar bättre på en helt original E36 med M-paket. Då blir nog flera förvånade då dörrarna flyger upp =) Men detta väger ellerhur =( .. Bort med vikt å kör bana!!! =) |
|
|
Länk Detta är snyggt, dock är den nya fronten asfuuuul!!!!! |
|
|
Jag gillar personligen inte lambodoors men det viktiga är ju va du själv tycker. Jag modifierar inte min bil efter andras smak..! börja kännas som man nästan är mer ovanlig nu om man behåller sina org dörrar i utställningskretsar. //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
| Tycker personligen att lambodörrar är sjukt fult på en bil som ej är originalutstyckad med dem. En BMW är som snyggast när den är stilren. Ju fler detaljer som göres diskreta, desto hetare blir bilen och desto mer framträder karossen i sig självt. Skippa moddningen och måste du göra det så gör det under huven där man ej ser det. MEN, detta är ju bara en personlig åsikt. | |
|
Viss fördel med lambo för coupéns dörrar eså sjukt långa.. [Bilen] Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.