|
|
|
|---|---|
|
Våran tekniska chef håller på och hjälper ett företag som gör "mobila" larm av olika slag. Han var inte till mig och visade lådan och jag blev GRYMT imponerad! Med dagens larm som tjuter och tjuter är det ju inte många som bryr sig. Detta är istället ett "tyst" larm som larmar DIG eller larmtjänst via SMS, så man kan springa ner och undersöka älsklingen. NEJ, jag varken jobbar för dem eller tjänar något på detta, utan tänkte bara att det kan finnas ett intresse för dem. J*vligt najs. Jag skall nog skaffa en till garaget där jag har bilen och hojen. Länk :-) //amullo Varför åka snål fulbil när man kan åka snål finbil? | |
|
Err. Han var alltså IN til mig och visade lådan.. Hur editerar man ett inlägg? //amullo Varför åka snål fulbil när man kan åka snål finbil? |
|
|
Ja, dessa larm är bra och finns redan standard på vissa bilar. Händer nånting bilen som utlöser larmet, ringer företaget upp ägaren eller skickar sms och infromerar om vad som hänt. Ps, har man skrivit 200 inlägg borde man märkt att det inte finns möjlighet att editera inlägg ;) Ds. /Manray/ |
|
| Eller så monterar man en gsm modul till sitt befintliga larm. | |
|
Ni har naturligtvis helt rätt. Men det kan ju tänkas att det finns folk som har grejer i garaget som verktyg och vinter/sommardäck som man är rädd om. Eller kanske inte har ett larm där funktionen finns eller går att koppla in. //amullo Varför åka snål fulbil när man kan åka snål finbil? |
|
|
Kan man larma så ska man larma!!!! Varför inte låsa in tjuven i bilen & spruta tårgas, men det är nog straffbart har i landet. Man tröttnar rätt snart på att bli av med sina juveler & att tjata med försäkringsbolag. mvh Schnitzer |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.