|
|
|
|---|---|
|
Tänkte mest på E28ans "M" ratt :) Någon som vet? Bmw für alle | |
| borde vara samma! däremot kan det skilja på årsmodeller, e28 82 tex har inte samma nav som e28 86 tex! | |
|
Jag tänkte på denna ratt! (snodde bilden i PowerBörsen blir du som laggt upp bilden arg så pma så tar bort!) Länk Bmw für alle |
|
| Den där ratten passar vad jag själv testat på e28, e30, e34, ganska säker på att den passar e32 också, så chansen är stor att den passar även till e23 | |
|
Olika nav/splines på tidiga o sena E23, är det! Det har jag testat mången gång... BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
|
den e23an vi snackar om är en 745iA från 1984 :) skillnad på splinesen till det bättre lr sämre då? Bmw für alle |
|
|
Nej, då passar det :-) /Anders BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
|
Najjs :) gäller att hitta en nu bara då jag snart ofciciellt är ägare av en sådan :) Bmw für alle |
|
|
Alltså, under förutsättning att E28-ratten är från åtminstone 1983.... BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
|
KRAFTWERK> mkay då ska jag leta efter sådan :) Bmw für alle |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.