|
|
|
|---|---|
|
Som rubriker lyder så efterlyser jag bilder på en e39 med de nya m5:ans fälgar. Hoppas att jag gör mig förstådd Länka eller maila mig. Tack på förhand grabbar & tjejer för att ni har stenkoll på läget. | |
|
Länk ___ //Ulf |
|
|
Dom fälgarana var ju riktigt snygga på E39! Får man nog ta en funderare på... /Daniel |
|
| Riktigt snyggt, är det 18" eller 19" på bilden? | |
| e39:an ser ju riktigt nice ut i svart dessutom... hmm kanske börjar bli dags att byta... ;) | |
|
God Middag Har själv funderingar på dessa fälgar. Orginal kan t.ex köpas här Länk och kopior kan exempelvis köpas här Länk Väldig prisskillnad måste jag säga |
|
| Kopia brukar också säljas här på Powerbörsen har jag sett , det är 18":are på bilen i länk högre upp. | |
|
snyggt! e ju tilloch med snyggare än mina rondel 58or (8,5 fram/10" bak) ... suck! blir att snåla lite i år ingen semester så går det nog bra ;P 19" vore sweet |
|
|
Länk Länk Länk Med M6 fälgar :): Länk www.stylabilen.se |
|
| Länk | |
|
M6! Längtar till våren... Har beställt M6-fälgar... MVH Christofer |
|
|
tusen tack grabbar!! Måste säga att m6 fälgarna var kanonsnygga på även e39! Underar hur dom ser ut på en e34? Dom eventuella bilderna växer nog inte på träd...haha... Tack ändå grabbar. Nu kan jag maila min polare så han kan fundera på var han skall inhandla dom. Han letar efter kopior på fälgarna.... |
|
|
Ja nya m5:ans fälgar var grymma på E39;) 18 tum såg verkligen bra ut men vilken e finast tror ni 18 eller 19? mvh bmw39 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.