|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag är ute efter en "brukskombi" på upp till 35 000kr. De två som är bl a naturligtvis intressanta är 530 och 540 touring. En kompiskompis säljer sin 530 e34 -94 (21000mil) för 30 000kr. Har provkört den och uppfattar följande fel och problem: - Känns som framvagn vibrerar runt 100-120km/h - Drar lätt höger när man släpper ratten - Imma/läckage från avgassystemet ungefär vid bakaxeln + noterad i besiktningsprotokoll som bra att veta om läckage - Mycket stenskott på framhuven - Stenskottsskada på framrutan ca 6mm brett - Motorn verkar gå bra Utrustning: - Helläder (men skitig inuti) - M+S på originalfälg - Ytrost i skarvar här och där - Ac som jag tror funkar (svårt att testa i minusgrader :) - Originalstero. - Inget mer. Den ser ut som om man kört runt med den som en lastbil (Volvo 245 :) Är priset bra? Tack på förhand! | |
|
Som referens så såöde jag min Länk för 55000 i somras och den var i BRA skick, allt dunkade utom AC. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Ehhh... såöde = sålde ///Micke Min cabrio Länk |
|
| Och det innebär att 30 000 är ett bra pris? | |
|
Låter ju rätt skabbig faktiskt.. 30 verkar högt BMW CS #5139 |
|
|
30 låter dyrt gav 32 för min 530 ia touring -93 som är i fint skick med massor av utrustning så det borde finnas prutmån |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.