|
|
|
|---|---|
|
Jag måste välja bort något av följande för att bilen skall gå igenom ekonomiavdelningens nålsöga. Det räcker att jag tar bort en post, även den billigaste. Klimatautomatik Advantagepaket, läderratt med multifunktion + 156 fälg Farthållare med bromsfunktion Tacksam för hjälp! Hälsningar Sebastian | |
|
Usch, vilket surt val! Kan du inte bara välja bort 17" fälgarna? Annars hade jag nog tickat av klimatorn, den som finns standard funkar ju rätt så bra. Advantagepaketet behövs nog för att kunna sälja bilen igen och där ingår ju farthållaren som en del av paketet. |
|
|
Hjärnsläpp!!! Jag tänkte ju på 5-serien... Men jag hade valt bort klimatorn i alla fall... |
|
|
Vad är det för bil? Utrustning i övrigt? Jag hade nog valt bort den aktiva farthållaren (om det är den du menar) förutsatt att bilen inte ska köras mcyket på Autobahn. Don't dream it, drive it |
|
|
Hade även jag tagit bort den aktiva farthållaren för du det ingår väl en vanlig farthållare ändå? ___ //Ulf |
|
| Nädå, inte på 3-serien. Kostar Xtra... | |
|
Narvselius: Verkar vara så ja. Trodde att en "vanlig" farthållare ingick i multiratten men det stämmer att dom satt manövreringen separat i E90/E91. Då blir frågan klart svårare för jag skulle ha svårt att leva utan farthållare... ___ //Ulf |
|
|
Enkelt, farthållaren skulle jag tagit bort. Du ska väl köra bilen och inte bara åka i den? ;) Klimatorn är nog värd mer den dagen den ska säljas. "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
|
Ja, finns det vanlig farthållare så är klimaautomatiken värd pengarna. Don't dream it, drive it |
|
|
Kan du inte få lägga till lite pengar ur egen ficka? Det har far min fårr göra när vi beställt leasingbilar. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Skrota klimaautomatiken, inte alls speciellt meningsfullt. Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Formulerade mit lite otydligt ovan. Jag tycker alltså att du skall skippa klimaautomatiken. Den tillför INTE ett mervärde som motsvarar kostnaden, i mitt tycke. Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Tack för all hjälp. Nej farthållare ingår inte och den vill jag nog inte välja bort. Det blir klimatautomatiken som ryker trots att det räckt med att välja bort Advantagepaketet. Det jag nu valt före klimaautomatik är alltså läderkläddratt med multifunktion + de fräckare fälgarna 156. Jag tror inte ens att de är 17 tum, men OK. Ni får bestämma eftersom det är min första 3-serie någonsin jag köper. Hälsningar Sebastian |
|
|
Jag skulle också välja bort klimatautomatik,Vad är det för bil förresten? Kan du inte välja bort metaliclack tycker att svart solid är snygg. |
|
| Kan du inte välja bort fälgarna och köpa dom löst ur egen ficka? Är dom snygga så kan du nog lätt sälja dom separat när du skall byta in bilen. | |
|
Fälg 156 är 16" Länk ___ //Ulf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.