AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
634

Någon som har kollat på denna M3 Cab -96

Visa användare
16
Paaz
328i cab -96
Någon som har kollat på denna M3 Cab -96

Länk
se
661
seb_540
328i M F30
Verkar fin, men kanske kolla inpassningen där på bakluckan?
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

Jag kollade lite på denna när jag för ett tag sedan letade M3. Tror jag har lite fler bilder på den om du är intresserad. Den föll dock för min del på att den hade lilla ljudpaketet (utan orginalstereo) och trä inredning mm.

Ang. "seb_540" kommentar så vet jag inte vad han menar. Jag tycker allt ser bra/normalt ut runt bakluckan.

Mvh Jimmy

Min ögonsten: Länk
Visa användare
1.274
1BJÖRN
X5 -07 Sportpaket samt Aerodynamikpaket
Porsche GT3
Tycker också att det ser normalt ut kring bagageluckan.
Snygg bil annars, ser ut att vara i bra skick.

Mvh
Björn

Länk

se
661
seb_540
328i M F30
Kan se fel, men tycker det ser ut som om bakluckan inte är 100% "stängd", alternativt feljusterad. Men det är ju vanskligt att se på bilder egentligen. Nån som vet varför den har en annan ratt än vad som brukar sitta? Är det en option, eller tror ni den är bytt? Eller kan det vara så att de allra första 3.2 bilarna fick denna ratt istället för den vanligare m3 e36 / m5 e39 3-ekrade?
Visa användare
16
Paaz
328i cab -96
tycker allfall att det ser bra ut.. Tror mer det är själva fotot som spökar. =)

Jimmyboy: Självklart är jag intresserad om du har fler bilder. Träinredning ? ser inte nå sådan i bilen.. var ju synd att lilla ljudpaketet men det får man göra själv med lite hjälp.

Vad tror du/ni man få ge för pris i slut ändan vid ev köp ?

Ser ju kanon fin ut på bilen allfal, Verkligen behandlad med kärlek =)

Mvh Tobias
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

Paaz: Då ligger det mail hos dig med lite fler bilder som jag fick skickat till mig i höstas. På dessa bilder ser du tydligare att det är träpaneler i bilen i nån mörkare grå/grön nyans.

Priset är där ju viss prutmån på. Men det ser ut att vara ett ovanligt fin ex. och det är iaf. jag villig att betala många tusenlappar extra för. Fina ex. är GRYMT svårt att hitta i M3 E36-jungeln kan jag intyga.

Mvh Jimmy

Min ögonsten: Länk
Visa användare
16
Paaz
328i cab -96
JImmyboy: Jag får tacka så mycket, =) Ska ta en rejäl funderare och söka mer fakta.. Nog den finast hittills jag har hittat =)

Är det nå specielt man ska tänka på just M3 cab -96 års modellen ?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.