|
|
|
|---|---|
| Tja! tänka höra med er om försäkringen på m5 e39 va får ni pröjsa för den?? | |
|
Tjena! Jag betalar ca 8100:-/år på min -00 |
|
|
bmwbra: vad andra får betala är väl rätt oväsentligt för dig eftersom du kan hitta folk här som betalar allt mellan 5000 och 50000kr. Beroende på ålder, bostad, mm mm. Enklaste sättet är att hitta ett regnr på en svensksåld M5 av den årsmodell du är intresserad av, t ex på www.bytbil.com eller på Blocket. sen är det bara att surfa in på de olika försäkringsbolagens hemsidor och knappa in regnr, personnr samt lite annan info så får du ett pris. För egen del så var Länk billigast för mig men det betyder inte att den är det för dig. ___ //Ulf |
|
| Håller med Programmer. | |
| Hur långt är ett snöre egentligen? | |
|
Jag tycker det ändå vore intressant att se hur stora "fluktuationer" det ändå finns i "verkligheten" på t.ex försäkringskostnaderna på en såpass "brutal" bil som M5 E39.. Mera siffror på vad försäkringskostnader(gärna hur många mil samt hel/halv förs. osv) kostar för ägare efterlyser jag iaf.. Nu verkar ju tråden dött ut...Trist tycker jag. Mvh Janne. |
|
|
priserna på försäkringshemsidorna ligger lite i överkant tycker jag... och sen är det grym skillnad på att prata med ett lokalt försäkringsombud eller att ringa till själva bolaget... ringde länsförsäkringar angående min 318 dom skulle ha 4000 för trafik/helår... när jag väl köpte den så fick jag lov att prata med ett lokalt ombud då det var helg. och då vart premien 2000... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.