|
|
|
|---|---|
|
Satte på en diskret liten vinge i helgen, vad tycks kära vänner?www.fotarea.ru/pavel/ pic/0008sqxz/s640x480 | |
|
Hmmmm... att jag aldrig kan lära mig att länka!!?? Provar igen: Länk pic/0008sqxz/s640x480 |
|
|
Sorry! NU skall det vara rätt!! Länk |
|
|
SCHYSST VINGEEE!!!! smälter bra in i bilens övriga design mm! Schyssta utblås med!!!! och Bakjolen var cool!!!! Läcker bakrutedekal var har du köpt den? En riktig "brudmagnet" VILL HAAAAAA!!!!!!!! ;) /Fredrik Vacker förare ska ha vacker bil ;)Länk |
|
| Den har PDC! Sådär ska röde baronen se ut efter midsommar, Proppa perre med 40 kilo surströming och en flaska glykol till inspiration:) | |
|
Ägaren borde anmälas! Frågan är för vad.. :-) Mvh, Hellboy Länk |
|
| Olaga utseende enl "målbrottsbalken" ? ;-) | |
|
ha ha.... |
|
|
Jag blir så glaaaad att ni har samma utmärkta smak som jag!!! |
|
BM 683 BMW 502 -57
BMW 2800 CS -70 BMW 635 CSI -79 BMW 850 ia -92 BMW M3 (325)-93 BMW 530 Touring -94 BMW 745 -02 Alpina B12 5.0 #243 |
Våldtäkt på en E 31, borde finnas som åtalspunkt Mångfaceterad arbetsmyra, med motorsport som främsta hobby. |
| hur kan någon DÖDA en så fin bil giliotin borde införas | |
| Här e lite mer bilder på fanskapet | |
|
Länken kan va bra med =) Länk |
|
|
För er som inte kan ryska kan jag berätta att det i texten står ungefär såhär: " Efter att denna smakfulla styling blev genomförd tog ägaren med sig bilen till en stor BMW träff i Tyskland för att visa upp den för övriga Europeiska BMW entusiaster. Efter ungefär sju sekunder på utställningsområdet blev han emellertid ihjälslagen av en mobb bestående av domare och publik. Bilen smordes in med surkål och skeppades resoulut tillbaka till Ryssland. Efter en omfattande sanering köptes den av den Ryske bilsamlaren Vladimir Dåligsmakskij." Så nu vet ni... |
|
|
Länk Där är han i egen hög person! Stenas!! -Phil |
|
|
Skottpengar på det där. Så oerhört vidrigt, gräsligt, smaklöst att jag nästan spydde på tangentbordet. USCH! MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Bara att platta ihop skiten. Tur att d inte är en csi som det står! (vita mätarnålar...) Nicke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.