|
|
|
|---|---|
|
hej vill veta vilka sänk fjädrar som passar min 328 coupe tycker den ser litte hög ut med orginalsänkningen alltså m chassit som sänker 15mm om jag inte är hellt ute och cyklar, så är det m3 fjädrar som gäller eller passar vanliga coupe fjädrar. Sedan vill jag veta om det går att sätta ett vevhus filter till min motor så att jag sliper få in vevhus venten i insuget igen, eller går det inte för vakumet, Tack på förhand Hejssssss | |
|
ingen som vet vad som skiljer m/chassi fjädrarna mot vanliga coupe fjädrar eller m3 fjädrarna förutom längd?? Hejssssss |
|
|
du kan ha ett filter på vehusventen. Du kan köpa fjädrar till vanliga coupe med ditt m-chassi //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
|
Fjädrarna som sitter på orginal M-chassi är 15/15 sänkning mot orginal. Ett tips köp HR sänk sats från Länk mycket trevligt bemötande från dem. De har bla 30/15 sänksats, köpte det till min med m-chassi och det blev en underbar väghållning med ett nytt utseende. Det finns ju 60/40 med om man vill ha det. Rekommenderar Bilmodecenter. MVH |
|
|
Köpte en 40/15 sänkning till min från www.sungraphic.se. Skum affär som kräver förskottsbetalning men jag fick mina grejor. Bra priser också! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.