|
|
|
|---|---|
|
Ngon hade lagt upp en bild i sin blogg på ett galvsläpp i en motorhuv. vet nån vem det var? hittar inte den nu... // M.v.h. Daniel | |
|
Länk ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Tack Micke! // M.v.h. Daniel |
|
|
Jag har fler bilder om du vill se. Värt att notera är att lacken som satt kvar över rosten är bortskrapat med en skruvmejsel för att kunna fotografera eländet för garantiärendet. /Anton |
|
|
Har liknande problem på min 330... Får en ny huv monterad den 27/3 men tänkte ta mig en nogrann koll över hela bilen efter liknande missprydnader. Någon som vet nått annat utsatt ställe på karossen?? (utom huv+baklucka) Förresten, hur länge gäller rostskyddsgarantin?? /// Min BilBlogg & Slippa-bli-blåst-guiden: Länk |
|
|
Sex år gäller garantin. Jag gick igenom hela bilen för nån dag sen men kunde inte hitta ännat än det som fanns på huv samt baklucka. Det finns massor av bra trådar om detta på forumet. Sök så hittar du. /Anton |
|
|
Har skrapat lite på min huv nu oxå, o jag har oxå galvsläpp på både höger/vänster under motorhuven. Har inte kollat bakluckan än. Saken e den att min bil togs ut i Jan-06 så nu är garantin slut.. så jag får väl leva med det tyvärr.. // M.v.h. Daniel |
|
|
Har skrapat lite på min huv nu oxå, o jag har oxå galvsläpp på både höger/vänster under motorhuven. Har inte kollat bakluckan än. Saken e den att min bil togs ut i Jan-06 så nu är garantin slut.. så jag får väl leva med det tyvärr.. // M.v.h. Daniel |
|
|
Som sagt, va förbi där nu precis. Garantin är förbi.. med 1½ månad..så de kostar mig 10500 att få de fixat... bajs på BMW. // M.v.h. Daniel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.