|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Har jämförbar bild här nu Länk | |
|
BMW-Per: Det krävs loginlösenord där. Ladda upp bilden på den här sidan istället och bifoga länken sen, de är inge lösen där |
|
|
v800: fattar inte riktigt... Kanske det funkar så här Länk. Om det inte funkar sök på bmw 330i och kolla blå touring med 12 bilder (för detta krävs ingen lösen) MVH Per |
|
| snygg bil! den ser ju mer "balanserad ut" än mig om man säger... | |
|
v800: Jag har ett gäng bilder här Länk på min och den har sportchassi. Tyvärr är den bilden rakt från sidan med vinsterdäck men flera av dom andra är med samm fälgar som du har. Rent spontant så så känns det väl som min också har mer luft fram än bak men den känns inte lika låg där bak. ___ //Ulf |
|
|
mycket snygg den också Hm.. får väl pallra mej iväg till bmw å spruta iväg tusenlapparna då ändå om man vill ha nån rätsida på problemet Har bilen väl börjat krångla så dyker de upp mer o mer grejjer |
|
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
tyvärr får jag inte upp bilden, verkar som att länken inte funkar längre. jag måste fråga lite om bilen. är den importerad? krockfri? hur långt har den gått? servad? de fel det brukar kunna vara är trasiga bakfjädrar, bussningar, stötdämpare eller i värsta fall infästningen i karossen. det låter som att du har åkt på många typfel samt ett par ytterligare fel. Mvh Johan |
|
Otroligt va många vill vara negativa så fort någons bil inte är i mint-condition. Den är säkert både krockad och ramsned, kanske skarvad med en annan bil.. Skämt åsido så tror jag bara att det handlar om 2 brustna fjädrar, vilket ju verkar vara lite sjuka på e46:an.. Byt fjädrar och kolla igenom bussningarna, tror inte du ska behöva byta dämpare om inte bilen är svampig. Good luck! Diesel-räsern /Rickard |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.