AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.086

Tona regplåtarna

Visa användare
800
Wizzard
525Tds Touring -93
Hur illa tycker polisen om att man tonar regplåtarna något... och då menar jag som sagt INTE helsvarta utan bara få lite diskret toning på dom.
-------------------

King of the road
En kille jag kände hade så, fick feta böter, han körde så dock i ca 6 mån, dock på sommaren

/Nicke
Visa användare
664
Osprey
540iA -95
318i -93
Om de ser att du har målat på skyltarna så får de säkert fnatt... det snyggaste och bästa vore nog att sätta en tunn skiva rökfärgad akrylplast över skylten, då kan man ju alltid säga att man har det för att skydda skylten... också går det ju lätt att ta av för att lugna ner dem... :)
th
141
thorphedo
525 - 91b
prova så får du se.
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Varför tona en regplåt, vill du se lite rökig ut??
Si
765
Simon01
120dM -08
Böter belv det för en kille jag känner. Inte alls uppsktattat av farbror polis
tr
44
transalp
Ford S-max Titanium
328i -e46 1:18
Williams BMW FW22 1:43
Det finns bra tips om hur man gör en personlig nummerskylt på Länk
//
129
//M
BMW 323iM TIC
min polare tonade sinna nummerplåtar!! blev skitsnyggt och det gick igenom besiktningen!! de lade helt enkelt inte märke till det
Visa användare
406
Laban

BMW 540ia -93
Enklast i polis o monteringssyfte om man nu skall tona regplåten är att lägga ett tunt lager solfilm (ljus) över nummerplåten o tona som på rutor! funkar mycket bra på näst senaste nr plåtarna, bra ur polis syfte oxå då det bara är att slita bort vid eventuella klagomål, annars så kan man ju åka utan fram.... synd att man blir stoppad så ofta då.....! mvh L

Visa användare
406
Laban

BMW 540ia -93
kom på!!!Åkte förresten utan på en bil jag hade tidigare pga av x-ljus på vintern sa de inget men när jag tog bort x ljusen o "glömde" montera tillbaka skylten blev jag stoppad 3 ggr på en vecka -lite irriterande!!! inga böter dock...med film lternativet som beskrevs ovan har de inte sagt någe... de har väl gett upp!
Ko
84
Kokerskan
Biarritz blau 540IM -00
finns en kille som satte eltejp ovan prickarna på sin opel som hade registreringen BOG gissa hur stora böter han fick!

Kokerskan
Visa användare
800
Wizzard
525Tds Touring -93
har jag redan fixat..
alltså med film.
tack allesammans för alla trevliga svar...
bäst var nog av "transalp" om Länk

King of the road
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.