|
|
|
|---|---|
|
jag har en bmw e34 som det står bmw 5/h i ägarbeviset och vid kw står det 170 så jag tror det är en bmw 520 med m20 motorn jag pratar om här? eller? nu är det så att jag har en m30 3,0liters spis monterad i karossen nu undrar jag om avgassystemet på en "5/h" är grannare än det som sitter på bmw 530 "m30" ?? Mvh// Thomas | |
| 170kW:228Hkr vilken E34 hade det?535? | |
|
ursäkta mig det ska vara 125kw, tror det blir 170hk ? Mvh// Thomas |
|
|
Du har ju skrivit på din presentation att du har en 525... i texten du sedan skrivit står det att du tror att du har en 520??? Om det står 125 kW så är det en 525 med m20b25-motorn, 2,5 liter, 8 ventiler osv... :) Avgaset på 525 och 530 skall vara samma så vitt jag vet... Mvh, Magnus. |
|
|
min press har jag kanppt koll på men tack för upplysningen jag funderade över detta för att jag köpte främre avgsadelen från en 530 men det visade sig att det avgassystem var grannare än rören jag köpte. vet ej tummen på mitt system men jag tror det var 2" rör från 530in är de orginalstorleken´? Mvh// Thomas |
|
| grannare? | |
|
mitt system jag har är grannare "mindre dimnesion" än dom rör jag köpte från en 530. Mvh// Thomas |
|
|
Emhå: 12 ventiler annars... ;) Mvh//Joni Min pärla Länk |
|
|
Knappa in ditt chassinummer här, så lär du få fram vilken modell du har: Länk Alternativt här: Länk Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
okey tack för tipset men det fungerade inte för mig på dom där sidoran Mvh// Thomas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.