|
|
|
|---|---|
Kryddan |
Hejsan! jag undrar om någon har lite tips på hur man/ var man kan impregnera sin cab till ett vettigt pris. nån som har lite skötsel vård och tips till duken.? sen undrar jag om någon har haft problem med att cabben viker in sig under glasrutan när man stänger dörrarna? vad göra? Tackar för alla svar på förhand.! CU/F |
mackan325 |
Imperegnera med textilimperegnering till t.ex tältduk eller båtkapell, det går alldeles utmärkt. Men har du ett originaltak från 89 kan du nog räkna med byte snart oavsett. Sömmar et.c. murknar (ser grå ut) och sedan är det kört. Min viker också in sig under rutorna lite grann, har inte luskat ut om man kan justera på något sätt. |
|
Kör med BMW:s cabvård, jag har det och det fungerar riktigt bra. Först har du en rengörningsvätska och sedan en impregnering. BMW har även en kräm du använder till plastrutan som gör den klar och fin. //Robban BMW CS #4729 www.robertgustavson.com |
|
| Annars funkar vanligt bil-vax finfint på plastrutan. | |
Kryddan |
Tack ska ni ha för tipsen! den är inte från -89 caben men tenderar att bli lite blöt på utsidan. och "töjer" på sig när den blir blöt. då uppkommer det med att den åker in under rutan. Nån som provat såndär textilimperegnering med färgpigment? rädd att det blir flammigt eller så? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.