|
|
|
|---|---|
|
TopGear igår.. Haha, lite kul när Clarkson irriterade sig på navigatorn & I-Drive, samt blinkers som ej går tillbaka på nya M5... Men han gillade själva körupplevelsen... :-O | |
|
Navigatorn måste ju gå att stänga av och blinkersen måste ju gå att "ställa in" som man kan på de övriga E60/61!? :) /Manray/ |
|
|
Klart att man kan. Men Clarkson är ju en riktig entertainer, och underhållning går före konsumentupplysning på Top Gear. Gårdagens program var bra, även om de galna inslagen är bäst, typ fotbollsmatch med Toyota Aygo eller racerkörning på stubbåker med gamla lyxbilar. Don't dream it, drive it |
|
|
Rätt kul när dom hämtade fulla människors bilar med sina mopeder också! haha! |
|
| Om man inte ställer in navigatorn ska den väl fan inte prata | |
|
Han verkar ha verklig hatkärlek till M5 E60. Dröjer nog inte länge innan han byter ut sin hopplöst opraktiska Ford GT40 mot en sådan. ;) Hostes alienigeni me abduxerunt. |
|
|
I tidigare program uppgav han att GT:n var tillbakalämnad. Vad som tagit plats istället vet jag inte, men att det är något trevligt betvivlar jag icke. M5-testet var riktigt underhållande, hur mycket som sen var inställt för att den skulle jävlas maximalt låter jag vara osagt. Men jag ser hans poäng i det hela, och håller med. |
|
| Hur mycket tjänar en engelskbilreporter? dom verkar ju ha en fetelön =) eller vad har Clarkson mer för sig? | |
| kan man hämta topgearavsnitt nånstans bra? | |
|
Här är en bra site för både TopGear och Fith Gear. Länk Vad det beträffar Clarksons lön så vet jag att han skall vara en ganska smart kille. Skriver bla böcker i ämnet mattematik och håller föreläsningar i ämnet. Så han tjänar en hel del pengar på annat än tv med. |
|
|
Clarkson gör egna bil DVDs, är tidningsskribent, talk-show programledare, gör TopGear osv. Många bäckar små... //Lövet Excusa me, vir optime, cogitio inquis tibi nomen "fatuus" es? |
|
| Känner på mig att han nog får rätt schysst rabatt på sina bilar. Det lär vara värt en del för ett märke att han kör runt i en sån bil. | |
|
Red_wing05: ehhhhhh nej läs på lite mera här om Hr Clarksson bokutgivning mm mm Länk mycke håller han på med men matte verkar inte vara hans grej... Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
| Bah! hur kan man lämna tillbaka en GT40!? Det är ju den ultimata sportbilen förutom Ferrari f40 då =)... och på tal om F40 | |
| Länk | |
|
Som jag har förstått det så fick han lämna tillbaka den för att de skulle fixa fel på den men inte att han lämnade tillbaka den för gott? Bilen: Länk |
|
|
Har läst många av hans alster på Times. Han skriver om bilar på söndagar. Det är väldigt rolig läsning, det handlar inte bara om bilar. Om man gillar hans stil i TV gillar man hans sätt att skriva med. Om jag inte läste fel, hade han först lämnat tillbaka GT:n för diverse fel som strulade. Alltså lämnat tillbaka för gott, men då dom fixat till allt snabbt ångrade han sig visst. Han gillar M5:an skarpt, att KÖRA med. Det framgår av flera av hans artiklar. Han uttrycker sig kul om vissa små egenheter. Jag har inte kikat närmare på den nya M5:an (tyvärr) men det lär ju finnas en oändlig massa möjligheter till inställning av det mesta. Sånt som Clarkson inte bemödar sig med att reda ut. Bilen ska i första hand köras. OCh då får den kritik om än med glimten i ögat tycker jag. Men han dissar ju sin MB SL XXX värsting med rätt hårt. Han är mest en entertainer som kan köra bil och gillar det han gör. Niklas Fransosen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.