|
|
|
|---|---|
|
Vill bara rekomendera stylabilens angeleyes "ringar" till er som går i "köpa" tankarna.. Efter någon veckas väntan och ett felskick blev jag dock lite besviken, men när dom rätta ringarna kom och jag monterat dem så sken man upp som en sol =) grymt bra resultat!! Hade lite problem med att montera dessa som jag skrev i en tidigare tråd, men detta löste sig galant. Så behöver någon hjälp är det bara att höra av sig. Hur som helst, tack än en gång Razvan för MYCKET bra produkter. Mvh Johan /// Clyzzon | |
|
Najs.. ska oxå uppgradera till ccfl white.. men jag köper dem för ebay för humana 500 kr :D Länk |
|
|
Köpte du bara ringarna eller hela strålkastarna... de på ebay är väl bara ringar som man får montera i befintliga lyktor eller? // Jocke |
|
|
Ryckert: Vet inte om du frågade mig, men jag köpte bara ringarna. Dock köpte jag hela strålkastarna till min förra bil, M3-94, oxå dessa ifrån Stylabilen och dom passade kanon bra. |
|
|
bara ringarna. [Bilen] Länk |
|
| Jag köpte lösa ringar från stylabilen och dom lyser väldigt bra, med ett vitt ljus som gör sig bra tillsamans xenonljus. Jag fick dock ordna egna kontakter till ringarna, eftersom original gav dålig kontakt så ibland lös dom bara svagt eller inte alls. Jag klippte helt enkelt av kontakterna och skarvade med en vanlig skruvplint (sockerbit) istället, och nu funkar dom perfekt. | |
|
Jag köpte lösa ringa med vit ljus, men tycker dem är alldeles för svagt. Men gjorde installationen med rätt så seriöst med kopplingar, så borde få ordentlig kontakt. Men kan det vara för att dem får för lite ström? En diodlampa trar väl inte många w? Så risken för att dem får för lite effekt är väl rätt så liten? Skulle viserligen bli glad om det var felet, så man kan få lite styrka i dem. (Köptes på en lokal tunigfirma i västerås) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.