|
|
|
|---|---|
|
motorn går hur tyst som hälst det startar och går hur bra som hälst jag satte ut bud inte ens någon som har lagt ett bud Den Som Ingen Turbo Har Den Får Åka Utan Bar | |
|
Thorsella: Testa att sätta ut med ett pris då? Personligen undviker jag alltid annonser utan prisuppgift, jag tolkar det som att säljaren inte är tillräckligt angelägen om att sälja utan vill testa marknaden. //Stenback |
|
| Prova med att sätt ut vilken motorfamilj snurran tillhör, samt även årsmodellen. | |
|
Svaret är enkelt: Usel annons. Inga bilder, ingen uppgift om skick, modell, miltal och annonsen ger ett hafsigt intryck. Att den dessutom saknar pris eller prisidé gör den ännu mer ointressant. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Det är den här annonsen det gäller va: Länk ? I så fall kan jag bara hålla med ErikW. |
|
|
Jadu, jag kan inte annat än hålla med. Det finns åtminstone 4-5 olika motorgenerationer till 318, här har man ingen aning om vilken det rör sig om. Ingen uppgift om skick, miltal, hur mycket 'runtomkring-utrustning' som ingår. Skriv lite mer utförliga uppgifter i annonsen ska du nog få napp! /// Gunnar E. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.