|
|
|
|---|---|
|
Har lite problem med batteriet,har laddat ur sig 2 gånger i vinter,men det är ju kallt som fan oxå hela tiden storleken är 55Ah, är det för litet.Vad är orginal för storlek | |
|
100 el 110Ah är std! Vart kommer batteriet ifrån?!? vid ca 50% nivå på ett stdbatteri kan det vara svårtstartat så jag förstår att du har problem. Mvh Asken |
|
|
Bilhandlan satte idet när jag köpte bilen ,det gamla var väl urladdat. Bilen hade stått inåt år,Då förstår jag varför det inte håller. Snålare bilhandlare får man leta efter,han till och påpekade att batteriet var nytt när jag prutade på bilen.. Tack för svaret Olve |
|
|
Han har utrustat bilen me dnågot som inte överensstämmer med ens i närheten av standard. Om jag var du skulle jag kräva honom på mellanskillnaden. Hos BMW el liknande får du tag på rätt batteri ocdh de är dessutom väldigt prisgynstiga jmf med de vanligaste på marknaden förekommande batterier är min erfarenhet. Lycka till Asken |
|
|
Man kan klara sig rätt bra på ett litet batteri om man kör en del och laddningen funkar som den ska. Min 740 -93 drar sig fram här i kylan med ett litet biltema batteri på ~60 Ah. (snål tidigare ägare) //Magnus |
|
|
kollat nivån ? [Bilen] Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.