|
|
|
|---|---|
|
Har en inbyggd Siemens mobil med telefonkort i ett fack under mobilen. Till denna har jag skaffat ett extrakort till min vanliga mobil. Om min mobil är på så ska samtalet flyttas över till bilen efter fyra signaler. Eller annars får jag stänga av min mobil så ringer det direkt. Tycker inte att detta är praktiskt. Jag skulle i stället vilja på ett enkelt sätt koppla in min telefon när jag sätter mig i bilen. Innebär att man slänger ut Siemensen. Någon som funderat på detta eller tom har en lösning. Lösningen ska förstås innebära att man använder nav-displayen för att ringa och handsfree-systemet i bilen. Hälsningar Anders | |
|
Inget svar men en fundering... fanns bluetooth som möjligt tillval till E46? Om det fanns borde det väl gå att lösa med BMW-original prylar... Vad det sen kostar är ju en annan sak =) //Stenback |
|
|
Det fanns bluetooth som tillval på E46 men vad det kostar att eftermontera vågar jag inte gissa på. Själv har jag trådlös+handsfree i min 530 med ett tvillingkort men det ytterst sällan jag använder den. Kör hellre med handsfree till min mobil. ___ //Ulf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.