|
|
|
|---|---|
|
Vad tror ni om dessa? Funderingar funderingar.. På touring Länk På Cabrio Länk Vad säger ni? Skall man köpa eller? //amullo Varför åka snål fulbil när man kan åka snål finbil? | |
| Jag tycker inte det, men smaken är som baken | |
| äckligt heta fälgar måste jag säha, var köper man dom, kostar? | |
|
Fälgråd är svårt då de grundar sig rakt av i smak och tycke. Men för att försiktigt framföra min åsikt så skall jag säga att den fälgen inte ALLS harmoniserar med E46 linjespel. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Håller nog med yozef och wendtan här...men då är jag en sån som i regel föredrar något ur BMW's egna sortiment alternativt Alpina eller möjligtvis Hartge och Schnitzer. ___ //Ulf |
|
|
Det är nåt som inte stämmer! Är den photoshopad? Tycker inte dom passade på cabrio modelen men den passade bättre på touringen. MvH Bmw 4-ever |
|
|
Nja man ska hålla sig till orginal bmw fälgar. Men smaken är som baken.. De välgarna var lite väl "high-tech" enligt mig. Länk |
|
|
Aja.. Jag kom inte riktigt överens med avslutningen på själva "ekrarna" att de sluttar innåt liksom.. hade de varit raka hela vägen så hade det nog blivit köp.. //amullo Varför åka snål fulbil när man kan åka snål finbil? |
|
|
De kändes varken exklusiva eller vackra. Inget för en BMW enligt min smak! /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.