|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Ser ut som en seriös vagn. Bjud 125 eller 130 och se om säljaren har bråttom eller inte. Från bilregistret: Regnr: RDL594 Färg: SVART Fabrikat: BMW 528I A MJ00 Årsmodell: Fordonsslag: PB Chassinummer: WBADM61040GN11190 Upplysningar: Fordonsdata Fordonsstatus: I trafik (1999-12-14) Antal ägare: 5 Datum för första reg.: 1999-11-24 Producentansvarig: 556313-5002 I trafik första gång: 1999-12-14 Yrkesmässig trafik: Nej Fordonet tillverkat: 1999-11 Direktimport: Nej Utredning: Nej Tillfällig registrering: Nej Tekniska data Effekt kW: 142 Antal passagerare: 4 Max släpvagnsvikt: 2000 Max släpvagnsvikt B-behörighet: 1430 Max lastvikt: 460 Kopplingsanordning 1: Kopplingsanordning 2: Däckdimension fram: Däckdimension bak: 225/60R15 96W Kaross: Täckt Drivmedel: BENSIN Alternativt drivmedel: Don't dream it, drive it |
|
|
Blir nog till att kolla in bilen, är trots allt inte så långt till norrköping där den verkar stå. Tack igen för all feedback |
|
|
Kolla rosten för garantin har gått ut. mvh |
|
|
För att jämföra så kom denna upp nyligen: Länk dyr och ser inte alls lika fin ut. Hur går det och vad händer? Schnelle fahrt, Härliche fahrt. |
|
| Herr Gaspedal: Ska försöka kolla in den i helgen men jag har sålt min bil så jag måste låna/hyra bil för att kunna åka ner och kolla. | |
| Dutta: Finns det några vanliga/återkommande ställen e39 sedan rostar? | |
|
Motorhuven, vid tanklocket och bakluckan. Schnelle fahrt, Härliche fahrt. |
|
|
Kittskarven på insidan av samtliga dörrar kan också vara angripet, kan vara svårt att se men ficklampa är ett bra hjälpmedel. mvh |
|
|
OK får kolla extra noga på dessa ställen. Dutta: är det på undersidan av dörren? Fick ingen möjlighet att kolla in bilen denna helg, hoppas den står kvar en vecka till. |
|
|
Följ kittskarven runt hela dörrens insida, på min förra bil uppenbara sig rosten tydligt med småbubblor mest angripet var lodräta skarven mot B-stolpen. mvh |
|
| Okej, tack! | |
|
Blev ingen bil denna gång :( men det kommer väl fler fina bilar, även om fina 528:or med m-pkt inte växer på träd. Men 140,000:- känns lite mycket när den inte var helt perfekt. Får leta vidare i både tyskland och sverige. |
|
|
Vilken bil tittade du på? Vad var fel? Schnelle fahrt, Härliche fahrt. |
|
| Länk hade tänkt mig denna. Men hade en massa småfel som inte kändes bra med tanke på priset. | |
|
annonsen finns inte kvar. Vilken bil var det? Schnelle fahrt, Härliche fahrt. |
|
| Den svarta svensksålda med mycket utrustning och beige läder. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.