|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet eller har erfarenhet av det eller vem som säljer ett sådant.? Länk | |
|
Dra ner till Unichip så mappar de bilen efter de förutsättningar som finns. Ca: 5000 för en sugmotor... Mvh.B "What we have here is a total lack of respect for the law" (Smokey and the Bandit 1977) |
|
|
Ja.. 5000 kr är lite maffigt.. Tänkte kolla om det är någon som redan har ett chip som är framtaget för detta bruk. Länk |
|
|
Finns med största sannolikhet inte. Det är en mappning som gäller om man vill få ut de extra hk. Jag tror däremot att det kan vara värt pengarna ändå. Det finns säkert förhållandevis många hk att hämta med 325 insug på en 328:a vid en mappning. |
|
|
Är 5000 kr std pris på mappning !? eller finns det billigare här nere i skåne helst. Länk |
|
| Det är absolut inte standard. Unichip mappning kostar 5700 kr och är nog bland det billigaste man kommer över. Men kolla runt lite på olika trimfirmor för att höra vad de har att erbjuda. Är det för dyrt är det bara att tacka nej. | |
|
Värt att tillägga är att Unichip är en form av piggybacksystem om jag inte minns fel... Fanns en kille här på forumet som gjorde detta på en M3 3,0 och mätte upp den med positvit resultat... Pratade med dem på Unichip men det var ett tag sedan nu... Mvh. B "What we have here is a total lack of respect for the law" (Smokey and the Bandit 1977) |
|
|
vem utför unichip i skåne !? Länk |
|
|
Hos AMRacing kostar det 5095 kr såg jag nu. Se länk för mer info... Länk Var det finns i skåne vet jag inte... Sök info på internet. |
|
|
sök på ts motorstort ligger i skåne i en lite by som heter åstorp o de utför unichipar där |
|
|
okej ja kanske skulle vara aktuellt.. Undar om det är någon som mappat sin 328 med 2.5:ans insu här som kan lämna uppgifter på ev effekt och bränsleförbrukning. [Bilen] Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.