|
|
|
|---|---|
|
Spana in den här e34an Länk Då kanske man har kvar några mil på 535an då...hehe glidarn e30 BMWfever4ever | |
|
Min 518-90 hade gått 41000 mil när jag sålde den för ett år sen, och motor och drivlina var helt OK, men rosten började bli elak. Jag såg bilen senast förra veckan, så den rullar ännu. BMW CS #5206 |
|
|
Till skrönsamlingen: "Många av våra beg.bilar är Gotlandskörda, vilket innebär saltfritt vinterväglag lika med mindre rost." Har dom missat att Gotland är en holme omgiven av salt( nåja bräckt)vatten?? btw: vart kör man 490000 km på Gotland?? Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Ja...Långt hade den ju gått iaf :) Personligen så tycker jag dock att ska bilen säljas och vara på bild så ska den iaf vara tvättad,oavsett värde på vagnen. Slapp försäljare anser jag.. Mvh Janne. |
|
|
En till som rullat några mil. Länk Ang. tvätt så håller jag med dig Janne T. Förstår inte hur man kan använda sig av bilder där bilen är smutsig när man försöker sälja en bil. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Håller fullständigt med om tvättningen,de gör så himla mycket. Skillnaden är ju ganska stor mellan den grå och den blå. Sen ser den grå även lite satt ut bak,skulle inte ens tänka på att köpa den... |
|
|
Ehhh det var inte så mycket när jag tänker på en bekants 525td ´88... Den har gått ca 75000! o han är den första ägaren! Snacka om evig kärlek :) MVH Grabber |
|
|
men dieslarna brukar väl gå långt? |
|
|
Japp! Men vem behåller bilen som har gått så mycket? |
|
|
min 525 gar gått 35000mil och har många mil kvar:) stefan |
|
| Grabber: Om man haft bilen sen den var ny så vet man vad det är och vad som verkligen är gjort på den iaf. :) | |
|
Ja det stämmer men smaken är som baken - delat eller hårig :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.