|
|
|
|---|---|
|
e det ett bra pris svensksåld en ägare fullservad 19400 mil mkt utrustning ska jag köpa | |
|
I vissas ögon är det ett bra pris kanske men säg om 2-3 år när bilen gått 25.000mil är väl värdet halva köpesumman, milskräcken är utbredd hos den stora massan som tänkt köpa en nyare bil i Sverige. E39 är svårsåld när den knallat långt kan tilläggas det vet jag av egen erfarenhet, men är du sugen på en nyare bil med skön komfort så tycker jag du ska slå till eftersom det är väldigt mycket bil för pengarna, glöm inte att pruta iallafall försöka. mvh |
|
|
var och prutade köpte bilen idag 100,000 kr |
|
|
Nå, berätta lite om nyförväret! Mycket utrustning? Färg? Grattis hur som helst. En fråga bara, är det 170 hästars motorn som sitter i 520i från 02 eller är det den ökända 150 hk varianten? |
|
|
Grattis till bilen! MD, det är 2,2l 170hk i den. |
|
|
tack tack sitter nu med bmw touringar 530 ia -93 520i 2002 520i är utrustad med följande abs acc asc buisniss stereo paket telefon ej i armstöd utan inbyggd xenon rails dragkrok sportstolar tyg farthållare en massa airbags regnsensor elhissar * 4 multi ratt stolsvärme mm bilen e svart metallic har haft en tidigare ägare ocgh gått 18400 mil alla service dokument + servicebok fanns med |
|
|
Grattis grattis, det att bilen har gått 18 000 mil gör inget, jag tycker att det är bättre att köppa en bil som har gått mycket en en bil som har haft många ägare. |
|
|
Grattis till nyförvärvet! mvh |
|
| Okey. Har inte så bra koll där, då så 170 hk motorn är ju klart trevligare än förgångaren på 150 hk. Trevligt trevligt. Låter som en sjysst bil, milen är inget att oroa sig för så länge bilen sköts om så är det inga problem i stort sett. Kör man med vett så håller sakerna länge. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.