|
|
|
|---|---|
Eddy |
Är det någon som har erfarenhet av värsting compacten? verkar vara mycket bil för pengarna under 100.000:- i Tyskland för 98:or och 99:or verkar ha den gamla bakvagnen från E30 är väldigt tacksom om råd från den i mina ögon sett den sista BMW´n med körglädje efter M3 E30. es |
Soton |
Det är en kanonvagn. Att den har gamla bakvagnen gör den bara roligare att köra. Den går som ett strykjärn på vägen, med tung styrning precis som det ska vara. Motorn sägs vara BMWs bästa. Orret från motorn hörs mer än i en vanlig E36 med samma motor. Sänkningen och sportchassiet gör att bilen är riktigt kul att köra. Det enda som inte är bra är ratten, den är inte vacker... Slå till! Du blir inte besviken. Livet består av BMW o hockey alena... |
|
Hej..jag har haft en del BMW:n genom åren och även provkört många...Men måste säga att en 323ti är den roligaste bil jag kört...körglädje ända ut i blinkersspaken! :0) 7900rpm |
|
|
Jo nog är det ett bra köp , men bakvagnen gillar bäst när det är släta vägar , prestandan är god på vagnen Krister BMWCS Nord BMWCS 1172 BMWSC |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.