|
|
|
|---|---|
|
Förtydligar överskriften..... om autocrew vill ta bort ett an inläggen så ta bort det andra. E39 -01 525 touring Bavaria edition?? Vad innebär bavaria edition? Har provat att söka men hittar bara en massa om stereo anläggningar. Är det så att det är en större och bättre stereo anläggning????? Tacksam för svar Mvh Jimmy Carlsson | |
|
hmm pappa har en bavaria ska höra med han. men stereo är det inte för det är klockradioljud i den som alla andra e39. Men den har m-chassi men inte m-spoilers utan bara hjulupphängningne och m-paket inuti och är shadowline. men ska höra närmare med han |
|
|
M-chassi låter ju intressant.... Tittar just nu på en bavaria edition. Den har som du säger m-paket inuti och utan m-spoilers men den ser inte ut att vara sänkt. Men det kanske den inte behöver vara bara för att den har m-chassi eller ?? M-chassi innebär det bara hårdare bussningar och krängningshämmare. Tacksam för alla svar Mvh Jimmy Carlsson |
|
|
ja precis pappas va inte heller sänkt innan. inte pratat med han riktigt än. ska göra det sen men jag tror det är mycket sånna saker. är den shadow line då? |
|
|
M-chassi brukar ju innebära att bilen är sänkt, jag hade m-chassi II på min e36 coupe och den var sänkt 15 eller 20 mm från fabrik...inte mycket, kanske svårt att se för det otränade ögat? MVH Johan K |
|
|
Tror Bavaria edition har liknande utrustning som M-paketet bilar har inuti, sportstolar, alupanler, lyxigare klädsel ev. DSC men osäker. mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.