|
|
|
|---|---|
| tjena.. hade tänkt att byta upp mig från min 325:a till en m3! har hittat en jag vill ha men där är ett fel! rutan på passagerarsidan går inte uppochned vid öppning/stängning av dörren!? är det nån typ av kontakt som känner av och släpper ned rutan nån cm vid stängning när gångjärnet i dörren når en viss punkt eller hur funkar der egentligen?? egentligen är det ett smärre problem då det fortfarande är tätt och dörren går att använda som vanligt men vill ändå ha den helt 100! i övrigt et jäkligt välvårdat ex. så går detta att ordna? och vad kan det kosta om man grejjar det själv? mvh Leif | |
|
Om du använder sökfunktionen så kan ja nästan lova att du hittar svaret. Hade samma problem med min, men de var bara en säkring som pajjat. Kôpt kärlek är fin kärlek..! My precious Länk |
|
| edge: har sökt men inte funnit något därefter frågade jag! en fråga till dig däremot!! är det skilda säkringar på vardera dörr?? mvh | |
|
Vill börja med att säga att det inte ska vara några större problem att fixa detta. Så lägg inte ner köpet pga. det. Men som Edge sa, sök här inne så får du upp massor av info om detta fel. Jag beskrev det själv för ett tags sedan i en tråd. Lycka till med M3:an. Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
Se här bla.... Länk Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
| Jimmyboy: måste sökt på helt fel ord :S tack för hjälpen i vilket fall! förövrigt jävligt läcker 328:a du har! har sett den på annons.. såg att du oxå var sugen på m3? mysiga bilar inte sant? mvh | |
| måste vart att jag använt fel sökord.. för nu hittade jag en massa trådor ang, detta.. synd är det, det är inte allt för lätt att hitta en man vill ha och som faller en i smaken direkt! har kollat annonser i säkert 3-4 månader nu och vart och kollat på ett gäng m3:or men det är svårt att hitta en som stämmer klockrent med tanke på att det handlar om mycket pengar för en relativt ''gammal'' bil men har nu accepterat läget och hittat en som jag tyckte var helt ok! man kan ju inte få en som är 100 procent och som är ca 10 år gammal!!! mvh och hoppas vi ses på vägarna lite närmare sommaren!! | |
| btw. nu när jag ändå har dig på tråden, vart hittade du din gt läpp? | |
|
Alla de läppar som jag har haft, vilket är ca 4st. (stölder/tjuvar och vägbulor som tagit dom) har jag inhandlat av min polare som har ett styling och trimföretag. Han har Sveriges bästa priser på Riegers produkter vågar jag nog lova. Läppen finns ju i två utförande. Kolfiber: 1998kr (den jag har på min). Lackbar: 1498kr (lack kan han oxå ordna). Jämnför gärna priserna med andra företag. Vill oxå poientera att jag inte tjänar en krona på att skriva detta! Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
Jimmyboy: Kolfiberläppen låter intressant, har du några bilder på den ? 328 [Avställd]: Länk 318: Länk /Daniel |
|
| jimmyboy: okey.. för det första tråkigt att höra att man inte får ha sina prylar ifred inte ens om man har villa med garage längre tyvärr!!!!!!! du har ingen sida eller liknande eller beställer jag via dig!?? mvh | |
|
Leif_325 De är bara en säkring. Kôpt kärlek är fin kärlek..! My precious Länk |
|
|
Jimmyboy Är din bil sänkt eller är det m3 chassi från fabrik? Kôpt kärlek är fin kärlek..! My precious Länk |
|
|
Leif_325: Bara att skicka ett mail till mig så förmedlar jag kontakten. jimmybernhardsso@hotmail.com Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.