|
|
|
|---|---|
|
Detta kan vara kul kanske: Länk (3 sidor) Follow up på denna tråd: Länk | |
viobebe |
Gustav: Hur kommer det sig att M6:an nu är avregistrerad? skrotad? krockad? Tycker att det är lite dåligt att ha frigolit som "verktygslåda" för en bil i miljonklassen, kasst! BMW var bättre förr.... |
|
Frigolit är lätt, hejja frigolit! Mycket trevlig artikel, precis som vanligt. Masten, du lär väl veta hur det står till med M6:an i artikeln? Min gissning faller på vinterförvaring. |
|
| Lite väl anti-objektiv artikel kanske :D | |
|
Mycket snygga bilder, ögongodis! :) Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Vad är det för vits med objektiva artiklar? Dem kan man ju läsa i den vanliga pressen. Jag gillar Bayerisches Blatt som på fullt allvar rescenserar BMW-tester. Alla tidningar som inte skriver upp BMW sågas. Det är märkesentusiasm! Don't dream it, drive it |
|
|
Smaken är som... Själv har jag bmw m som bruks å amg som finbil :D Det är inte "lett" att vara est, men det är ballt ;) |
|
| Tack för trevlig läsning med fina bilder. | |
|
Tackar för fina bilder och rolig läsning! Mer sånt här :) /Olof Sportsfahrzeug aus München |
|
| Trevlig läsning! | |
|
M...som i mums! M6:an är drömmen... Fälgarna på M6:an måste vara universums snyggaste!!! De passar väl på min "dieseltraktor"? ;-) Någon som vet priset på en uppsättning? Hans Olof BMWCS #5381 "Den farligaste av våra fördomar, är tron att vi inte har några" |
|
|
Ingen i AP´s kunniga panel som är kalenderbitare och vet svaret på mina frågor? Habegäret är STORT nu... Hans Olof BMWCS #5381 "Den farligaste av våra fördomar, är tron att vi inte har några" |
|
| Hoppe: Här kan du köpa M6 fälgar med däck för 29000:-. Kanske inget kap men de är riktigt snygga och passar fin fint till din E60. Länk | |
|
Tack Goldcom! Nu blir det till att funderar över prioriteringar... Hans Olof BMWCS #5381 "Den farligaste av våra fördomar, är tron att vi inte har några" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.