|
|
|
|---|---|
|
Tjena Hur vanlig är sterlingsilbermetallic på M5 E34? "BMW M POWER FOREVER" | |
|
rätt så ovanligt - om jag minns rätt så blev -sterlingsilber-met.- även en -tillvalslack- från 95-års-modell och inte längre ett av standard-färgen Global E34 M5touring Registry |
|
|
Finns en M5 '95 med Individuallackering som har den kulören. Den hade dessutom 400 PS från fabrik. //Schnitzer M5 -95: Länk |
|
|
Tjena Schnitzer Finns det bara på den? "BMW M POWER FOREVER" |
|
|
Kanske minns jag fel men var det inte en sterlingsilber E34 M5 -95 på Knutstorp i somras? Den som såldes på FB i Malmö med 8000 mil på mätaren, eller något sådant. /Olof Sportsfahrzeug aus München |
|
|
Tjena Jag har nämligen en M5 E34 3,8 -92 som e sterlingsilber. Jag har inte sett någon annan det var därför jag undrade. "BMW M POWER FOREVER" |
|
|
MR_M535: Det är ju sonderlackierung så den kan finnas på fler. M5 Winkelhock har den här lacken som kontrast. Sedan fanns ju den också med på M5 3,6. Mer info här: Länk under "Färger". Olof Ovenholm: Pratar inte du om Emil D:s M5 '95? Den är arktissilber! //Schnitzer M5 -95: Länk |
|
|
MR_M535: Missade berätta att M5 3,8 har Sterlingsilber (t.o.m 4/94). Alltså det är bara Individuallackering om det är efter 5/94 som bl.a. årsmodell 1995 är. //Schnitzer M5 -95: Länk |
|
|
Schnitzer: Det var den jag menade, där ser man. /Olof Sportsfahrzeug aus München |
|
|
Hei ! har en -90 M5 sterlingsilber ( kod244 ). En US nodell,men dette er original fargen |
|
|
luring1; Kul med US-modell i Europa, har du bilder på den? Jag älskar US-modell=) Mvh Stephan |
|
| Fanns ännu en 90:a i samma kulör från Kristinehamn | |
|
m5 3.6: Ja, det var den som hade 18" eller 19" Comondora-fälgar eller vad de heter. FFX eller liknande på reggen. //Schnitzer M5 -95: Länk |
|
|
Min M5 touring -95 är sterlingsilber. Mvh Ulf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.