|
|
|
|---|---|
![]() 712 E38 750iL -00
individual F02 760Li -15 individual E36 323Ti -99 individual |
Rätt sugen på denna: Länk Vill inte slita onödigt på min 750 så jag tänkte att denna kanske är ett vettigt alternativ att ha som A-B-bil. Har inte allt för höga förväntningar på den då den ligger i det priset den ligger i. Eftersom jag jobbar i Östergötland blir det nog en titt nån vecka framöver. Synpunkter någon? |
7series |
e38 730 allmänt är klockren bil tycker jag. skön komfort billig att åka. köp köp från 22" till 18" |
|
Den är bra mycket snyggare än min 730iA E32 -93... jag borde ha köpt en E38:a istället =) Men byta är väl inte omöjligt iofs. Köp den, annars gör jag det! =) |
|
|
har personligen lite svårt för 3-litersåttan, hade nog försökt hitta en 728i istället som budgetalternativ.. vill man ha V8 kan du köpa 740n direkt, inga bekymmer att hitta hyfsade sådana tidiga E38or för runt 50.000 kr, tror knappast förbrukning är så mkt högre i en sådan. BMW CS #5139 |
|
7series |
förbrukningen är bra mycket högre i 740.. 730 går bra trots liten motor, 728 tycker jag är aldeles för slött. från 22" till 18" |
|
Jag har ägt en 730 e38 i nästan 2 år....underbar bil måste jag säga, drog 0.85 för mig landsväg då jag gjorde många resor mellan Gbg-Sundsvall, v8:an kändes väldigt driftsäker. Priset är också ok tycker jag, en 730 borde inte ligga högre, oavsett skick. Jag tror att Du kan finna en mkt fin 730 för 50.000, lycka till! REKOMENDERAS |
|
|
Stor bil att ha som daglig bil.. Jag hade satsat på en E39 - 528iA eller något liknande.. Billigare i drift, skötsel. Viktigaste av allt är att du hittar en välskött bil :) BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
![]() 712 E38 750iL -00
individual F02 760Li -15 individual E36 323Ti -99 individual |
Blir förmodligen en titt på bilen i Östergötland. Tack för hjälpen. En för stor bil hade varit en Peugeot 8-series...... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.