|
|
|
|---|---|
|
Tja! Har inhandlat mig en M3 -94 diamantsvartmetallic. Nu är jag sugen på Angeleyes till våren. har läst lite här på forumet men inte hittat riktigt det jag letat efter... Har någon här köpt Angeleyes hos realcar? Funderar på Oneblock med svart bakgrund, vad tror ni om det? Funkar ljusinställningen? Kanske tillomed finns nån med bild på dessa?? Vill helst inte ah den "gula" tonen på ljuset... // Jocke | |
| Ingen som kör med dessa? | |
|
använda sökfunktionen.. Det finns massor av trådar om detta. Länk |
|
|
Ryckert Hej Vi säljer OneBlock. Ljusinställningen sköts tyvärr manuellt från strålkastaren. Maila för priser. Bifogar lite bilder på OneBlock. Mvh Länk Länk |
|
|
Är lite i valet och kvalet om jag ska köra med svart bakgrund eller med chrome... någon som har bilder på en diamantsvart e36, helst M3 med dessa?? / Jocke |
|
|
Dessa kommer från Stylabilen Länk Länk BMW CS #5206 |
|
|
En bild till.Länk BMW CS #5206 |
|
|
Är passformen så dålig som det ser ut på bilderna, eller är det en synvilla... tänkte på där blinkersglaset satt förut // Jocke |
|
|
ser knepiga ut, vad är det för kromring ikring dom? Oneblock braukar ha bra passform och Stylabilens är bra, många använder dom och en ja känner har oneblock med svart bakgrund, passade fint. |
|
|
Hej En bild på svarta OneBlock: Länk Passformen är väldigt bra (enligt kuderna som har lämnat feed-back) Mvh www.stylabilen.se |
|
| Passformen är bra, kromlisten är ditsatt efteråt. | |
|
www.stylabilen.se jag köpta Hellas där och är AS nöjd !! mycket trevliga att ha att göra med oxå !! WoX Hellre en kråka i näsan än en SKATA i sängen !!! |
|
| Finns Hellas att få med svart bakgrund?? | |
|
Japp har för mig att det finns, har dock ingen länk att visa. -- DTM system och rak 6a ;) |
|
|
Jag har stylabilens oneblock med svart bakgrund. Det är mycket snyggt och passformen är bra. Skall försköka ta en bild. Keep up the good work! |
|
|
Triss: släng upp en bild sen... _____Vraum!_____ |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.