AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
1.283

Är det någon mening med att köpa en Bmw med TV?

Har väl lite planer att köpa en Bmw i Tyskland med allt, men jag undrar om någon har löst Tv-problemet ang övergång ifrån Analog till Digital. Det kanske inte är ett problem eller?

En riktig bil dricker sås!
Visa användare
1.026
Forry
523i -97
En del har väl löst det med en en enkel digitalbox som har 12 Volt strömuttag(intag)

Min bil
Länk
Är det verkligen själva TV:n som lockar?? Tror jag har haft igång min ett par ggr under de 2 år jag haft min 523:a...
Bilarna med TV-skärm har Navigationssystem, och det är ju en hiskeligt fiffig uppfinning:-)

/Magnus

Min pärla: Länk
e30cabbe:

Det är inte tv:n som lockar utan nav. Men har jag en tv så ska den funka.

Forry:

Ström uttag? Min box hemma så är det krav på scart ingång på TV:n. Har mycket svårt att tro att dom finns orginal på alla gamla Bmw. Men det kanske går att löda eller fixa på något annat vis.

En riktig bil dricker sås!
pu
528
pulare
520 D F11 2014
Det finns över gångar från scart till RCA kontakt för kompositvideo

/Pulare
Visa användare
1.026
Forry
523i -97
Det finns mycket om detta på forumet om ( Bilstereo GPS Navi TV Tele Ljud)

Skriv Digitalbox i sökrutan för forumet så hittar du massor med tips.
Jag kommer att köpa billigaste Nokian eller liknande o montera in i min då dom släcker ner häruppe.

mvh
Göran
Edge Larsson
Till lastbilen köpte jag en boxer och den drivs med 12 volt och den är det vanlig antenn uttag på (köpte den för 1 spänn med abonemang 1 år) på net on net.

Edge Larsson
Hmm men e ju inte boxer som kommer knasa det är väl antenn eller e jag helt off nu ? =)

He
3.464
Hewi
530iM-00 Immolarot II
118D-08 Karmosinröd
Frågan är väl om original antennen funkar bra för digitaltv? Minst jobb och mest original blir det om man skaffar BMW:s egna hybridbox som har både analog och digital tuner i sig men dock lite dyrt kanske:Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.