|
|
|
|---|---|
|
Har väl lite planer att köpa en Bmw i Tyskland med allt, men jag undrar om någon har löst Tv-problemet ang övergång ifrån Analog till Digital. Det kanske inte är ett problem eller? En riktig bil dricker sås! | |
|
En del har väl löst det med en en enkel digitalbox som har 12 Volt strömuttag(intag) Min bil Länk |
|
|
Är det verkligen själva TV:n som lockar?? Tror jag har haft igång min ett par ggr under de 2 år jag haft min 523:a... Bilarna med TV-skärm har Navigationssystem, och det är ju en hiskeligt fiffig uppfinning:-) /Magnus Min pärla: Länk |
|
|
e30cabbe: Det är inte tv:n som lockar utan nav. Men har jag en tv så ska den funka. Forry: Ström uttag? Min box hemma så är det krav på scart ingång på TV:n. Har mycket svårt att tro att dom finns orginal på alla gamla Bmw. Men det kanske går att löda eller fixa på något annat vis. En riktig bil dricker sås! |
|
|
Det finns över gångar från scart till RCA kontakt för kompositvideo /Pulare |
|
|
Det finns mycket om detta på forumet om ( Bilstereo GPS Navi TV Tele Ljud) Skriv Digitalbox i sökrutan för forumet så hittar du massor med tips. Jag kommer att köpa billigaste Nokian eller liknande o montera in i min då dom släcker ner häruppe. mvh Göran |
|
Edge Larsson |
Till lastbilen köpte jag en boxer och den drivs med 12 volt och den är det vanlig antenn uttag på (köpte den för 1 spänn med abonemang 1 år) på net on net. |
Edge Larsson |
Hmm men e ju inte boxer som kommer knasa det är väl antenn eller e jag helt off nu ? =) |
| Frågan är väl om original antennen funkar bra för digitaltv? Minst jobb och mest original blir det om man skaffar BMW:s egna hybridbox som har både analog och digital tuner i sig men dock lite dyrt kanske:Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.