|
|
|
|---|---|
|
Ja, vad tror ni om dessa till min cabbe? ---> Länk Blir det för svart? Kanske för kaxigt med feta svarta fälgar på en svart bil? ///Micke Min cabrio Länk | |
| Också funderat på svarta fälgar, men jag tror det blir för svart. Visst det är snyggt men jag tycker man förlorar så mycket av fälgen alltså designen den försvinner liksom man ser inte tydligt. Så jag föredrar heller typ kol färgade. | |
| Jag anser att det blir lite väl mycket svart, tyvärr. | |
|
Hej. Svart kan bli riktigt snyggt om du lägger på en röd stripe på fälgarna. /Edvard BMW CS #4503 Min dagbok: Länk |
|
|
Jag tycker också att svart blir lite trist. Däremot svarteloxerade fälgar är det absolut läckraste som finss på en mörk- eller silverfärgad bil. Keep up the good work! |
|
|
svart fälgar med kromad kant därimot är rikitgt fett. Länk |
|
| Ofta ser svarta fälgar väldigt bra ut på svart bilar. Eventuellt i kombination med polerad/svarvad kant, beroende på fälgens design. För ljusa fälgar på en svart bil brukar stjäla för mycket "uppmärksamhet" från karossen! | |
|
Tack för kommentarer. Jag är nog oxå inne på att det blir lite för svart och att det borde vara något på fälgbanan som bröt av det svarta lite. ///Micke Min cabrio Länk |
|
| svarta fälgar med kromad kant är riktigt snyggt som razvan säger...breyton spirit black är ett exempel på sådanna...riktigt snyggt | |
|
Snyggt... smaken är som baken _____Vraum!_____ |
|
|
Här har ni ett exempel med svarta fälgar på en silvrig e46a ...jag blev väldigt nöjd med resultatet :-) Länk |
|
|
Bmw-jerry: Razvan ? [Bilen] Länk |
|
|
Jag har för mig att razvan har breyton spirit svarta med kromad kant fälgar. Det är nog det Bmw_jerry försöker säga ;) |
|
|
Här är min e46a med svarta Breyton Spirit Länk Länk Fler bilder: Länk Mvh www.stylabilen.se |
|
|
Razvan: Kör du med 235/35 runt om hela bilen? Tar däcken emot karossen något när/om du kör hårt? Den looken du har där är perfekt :) |
|
|
AlexW Tackar så mycket :) Jag kör med 235/35 runt om, och det tar i hö. bakskkärm när man kör lite för hårt som du säger. Jag funderar på att byta bakfjädrarna till Mchassi, 20mm sänkn, istället för det jag har nu, eibach 30mm samt valsa skärmarna när man ändå håller på...då kanske man får på 255/30 Mvh www.stylabilen.se |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.