|
|
|
|---|---|
|
Oj,oj...Den här bilen blev jag extremt sugen på.. Ser väldigt fin och välhållen ut,dock så vet nog också ägaren om det verkar det som på priset...Säkert prisvärd ändå. Länk Mvh Janne. | |
|
Jo den ser fin ut, åker förbi den nästan varje dag när jag far från jobbet, verkar dock inte köras speciellt ofta. Bara synd att den står ute jämt. Freude am fahren |
|
|
Janne T: Ser hyfsat ut denna kanske passar bättre? Länk |
|
|
Har också "sneglat" på den när man åker förbi badhuset :) Kollat upp den litegrann...Han har ägt den sedan -99.. 3st ägare sedan importen som verkar ha inträffat -98. Mvh Janne. |
|
|
starre>>>Jovars...Men den du länkade till har iofs rullat "en hel del mera" verkar det som.. Mvh Janne. |
|
|
Han som äger den är i 55-års åldern, så förhoppningsvis är den väl inte så plågad heller. Freude am fahren |
|
|
Precis "commander_krill>>>Nog en av de finare BMW M5 3,8 i Sverige idag som jag vet om iaf.. Som sagt...Säkerligen en "kanonbil"...Får börja förhandla med sambon nu ;) Mvh Janne. |
|
Gemini__ |
Finns ytterligare en M5 -95 här: Länk M5:an i första inlägget är en "Individual", alltid skoj. På med originalfälgarna så blir den klockren utseendemässigt =) Andra M5:an ser också riktigt fin ut, gula blinkers är aldrig fel. Mvh: Thomas Den enda sanna E34 M5-sidan - www.e34m5.se |
|
Gemini: Din är fortfarande den snyggaste M5:a av e34-modellerna jag har sett. Just -95orna är så j**la snygga med dom fälgarna. En e34 med M-pkt, lagom sänkning, och med dom fälgarna är bland det finaste som finns. Janne T gissa om man blir lite avis på dig :) Lycka till med köpet. |
|
|
Den som Gemini länkar till ser helt underbar ut =) hoppas verkligen att den hamnar hos nån som tar hand om den.. Den blåa i Gbg som starre länkar till ser väldigt snygg ut, men har varit ute på en del dåligheter i händerna på tidigare ägare. BMW CS #5139 |
|
|
U-turn>>>Inte ska du vara "avis" :) Vill ju bl.a. till att sambon inte ger sitt "veto" till köp och sedan så är det ju alltid så att man ska kolla upp bilen "på riktigt" innan allt "faller på plats"..Sedan så är den inte "gratis" vilket gör att den verkligen måste vara i "tiptop" skick och att allt stämmer perfekt innan ett ev köp. Första förfrågningen till sambon gav detta>>>Näää!!Skulle vi inte köpa en Jaguar :) Finns ju sedan en hel del andra fina M5:or ute ser jag ju :) Men som sagt...Sugen blev jag.Inte många M5 3,8 som rullat så lite(jag TROR att miltalet stämmer). Mvh Janne. |
|
Gemini__ |
U-turn: Kul att den faller dig i smaken =) Finns inga finare fälgar än dessa "M-Parallelleker", iaf inte till en E34. Mvh: Thomas Den enda sanna E34 M5-sidan - www.e34m5.se |
|
Janne T, sambon har rätt. Klart att du ska ha en Jaguar! Om du, å andra sidan inte vill lyssna till hennes klokskap verkar bilen du länkar till vara mycket fin, även om priset känns vara i överkant. Bilen som Starre länkar till har en oerhört snygg färg men verkar ha rullat längre, som sagt. Bilen i den tredje länken finns inte kvar längre. Lite fakta från bilregistret om den grå, om du inte redan hämtat: Regnr: HDM598 Färg: MGRÅ Fabrikat: BMW M5 Årsmodell: 1995 Fordonsslag: PB Chassinummer: HC91040GD64731 Upplysningar: Fordonsdata Fordonsstatus: I trafik (2000-04-19) Antal ägare: 3 Datum för första reg.: 1998-01-26 Producentansvarig: I trafik första gång: 1998-02-23 Yrkesmässig trafik: Nej Fordonet tillverkat: Direktimport: Ja Utredning: Nej Tillfällig registrering: Nej Tekniska data Effekt kW: 250 Antal passagerare: 3 Max släpvagnsvikt: 1600 Max släpvagnsvikt B-behörighet: 1350 Max lastvikt: 320 Kopplingsanordning 1: Kopplingsanordning 2: Däckdimension fram: Däckdimension bak: 245/40R18 Kaross: Täckt, Taklucka Drivmedel: BENSIN Alternativt drivmedel: Don't dream it, drive it |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.