AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.010

Eftermontera sportstolar i E46, kostsamt?

ka
43
kajjan
323ci E46
Finns här någon som eftermonterat sportstolar i en E46? Är det möjligt utan att punga ut en förmögenhet?

Jag antar att det är beg. marknaden som gäller, eller?
Blir ju lite kruxigt att hitta stolar som är i samma tyg/skinn som de övriga sätena.

Det lär ju kosta en halv förmögenhet att köpa och montera det hos BMW....

Tack
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

Jag har bytt hela min inredning i min 328 E36 och den hittade jag beg. här inne på börsen så kolla där inne. Jag har sett nån komplett inr. till E46 där. Att du ska hitta två sportframstolar som är i samma tyg/skinn är nog värre. Jag rekomenderar dig alltså att tänka om lite lite och byta ut hela inredningen ist. och sen sälja din gamla.

Som en liten prisangivelse kan jag säga att jag gav 10500kr för en väldigt fin komplett elstyrd M3-inr. i svart skinn till E36. Då ingick följande: framstolar, baksäte, och dörrsidorn bak och fram. Sen sålde jag min gamla för 9500kr (svart sportskinn i väldigt fint skick). Så jag la 1000kr i mellanskillnad och det tycker jag är helt oki ;)

Så kolla börsen här inne och lycka till. Själva bytet i övrigt sen ska inte vara några problem. Bara du håller dig till coupé-coupé eller då sedan-sedan.

Mvh Jimmy

Min ögonsten: Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.