|
|
|
|---|---|
|
Nån som har några bilder på en vit m5 eller på någon annan vit e34 med m5-paketet på? Har inte bestämt mig hur jag ska lacka mitt, om man ska lacka allt vit eller om den nedersta delen ska få vara svart... | |
|
Finns i M5-delen en länk till en annons på mobile. Om inte -sök på M5 årsmodellerna 89-95 och med vit färg så hittar du säkert ett par st. M V H Stephan Dagbok:Länk |
|
|
E3B12 har lack på sin vita E34: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Erik W: Det där är ju en 540 utan m5-paket. | |
|
Hej Visserligen en säljannons och en touring, men den är min, och det finns många bilder från olika vinklar så njut! MVH: Sakke |
|
|
Hehe... Glömde visst länken.. Länk Sakke |
|
|
Jag förespråkar utan kontrastfärg, mycket snyggare enligt mig, se min blogg... Länk Mvh Stephan |
|
|
Hej! JAg är ju förstås lite partisk, men jag tycker att den grafitsvarta kontrastfärgen klär en vit bil väldigt bra. Om bilen är helt vit så ser den lite klumpig och , ja lite "nedlackad ut" om ni förstår vad jag menar, det ser inte helt ut som om det var menat att se ut så..... MVH: Sakke |
|
| Får nog bli som DrSakke har. Tycker det ser lite konstigt ut när det nedersta är lackat vit också. | |
|
Kontrastfärg var standard på M5, "Individual tillval utan" på M Technic Sportpaket/M Sportpaket däremot var även nederdelen i övriga bilens färg, kontrastfärgat var ytterst sällsynt, också via Individual, jag känner till ett exemplar, en "M5 Touring automat" = 540iA Touring med Nürburgringchassi, M5 bromsar, M Technic stötfångare, M System II fälgar en unik bil, till salu förra året för ca €17-18000. Mvh Stephan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.