|
|
|
|---|---|
|
Hej! Någon som köpte dessa och kan berätta hur resultatet blev? Funderar på efter många om och men att införskaffa ett par men tänkte höra innan hur lyckade dom verkligen blir efter montering. Mvh Andreas. Länk | |
|
Finns att köpa kompletta bakljus till e32 med klarglas på stylabilen.se Kostar en del men kan nog se bra ut. Själv funderat på det. Men svårt att skilja mig från mina svarttonade. Har sett resultatet efter några som köpt från radicast. Efter en jävla massa pillande kan det se bra ut. |
|
|
Ok...kollade på sidan och hittade inte något till E32. Kan du visa länk? |
|
|
Länk Ju fortare du kör-desto kortare tid utsätts du för risker! |
|
| joholm: eeeh....menade på stylabilen.se alltså =) | |
| Länk Bläddra ner där en bit så hittar du.. | |
|
Aj aj...det var dyrt =) Vet inte riktigt om det är värt dom pengarna på en gammal E32 =) Tåls att fundera på. Första kompletta baklampor med vita blinkers till E32 jag sett. Tack för länken! Mvh Andreas |
|
|
Reproglas hette den här firman förut som gjorde dessa glas. Sök på de namnet i forumet så har du lite att läsa från andra som gjort ingreppet. Jag köpte fö. en av de fösta satserna som tillverkades och fick göra om jobbet pga. dålig passform. Den andra uppsättningen blev kanon. Ca 3-4h jobb. Finns lite bilder på länken nedan. Mvh. Patric, BMWCS #4598 Min E38 Länk |
|
| Reproglas heter Radicast nu för tiden | |
|
Han har köpt/köper allt från ebay känner igen bilder från ställen ajg köpt grejor ifrån. Tips kolla ebay grejorna är billigare där :) Bmw für alle |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.